Brev:
Kost i forbindelse med ferie
27. august 2009
Alder:
9 mdr.
Kost i forbindelse med ferie
Hej Helen.
Vi skal til Sicilien når Sicilia lige er fyldt 9 måneder. Vi skal bo steder med fuld pension, og kun det ene sted er det muligt at lave noget mad selv i et køkken.
Hendes normale kost ser sådan ud:
Morgenmad: havregrød eller øllebrød med lidt frugtmos og vand
Formiddag: frugtmos, agurkestave og en 1/2 bolle
Frokost: rugbrød m. smøreost eller leverpostej. Grøntsagsmos
Eftermiddag: 1/2 bolle med pålæg frugt i fingerstykker
Aften: Meget grov kartoffelmos m. fisk eller kød og grøntsager
Inden sengetid: Grød m. frugtmos
Derudover ammer jeg hende tidlig morgen, evt. til middag, sen aften og nat.
Hvordan skal jeg forholde mig til kosten dernede? Den er jo unægtelig noget anderledes end herhjemme.
Skal jeg tage noget med eller?